Uusi Online-palvelu on otettu käyttöön

Esimerkkinäkymä uudesta Online-palvelusta.

Energian kulutuksen seuranta on suositumpaa kuin ehkä koskaan ennen. Omavoima yhdessä Rauman Energian ja Vakka-Suomen Voiman kanssa ovat vastanneet tähän tarpeeseen uudistamalla Online-palvelua. Listasimme tähän artikkeliin, mitä uudistunut Online-palvelu tarkoittaa Rauman Energian ja Rauman Energia Sähköverkon asiakkaille.

  • Mikäli olet Rauman Energia Sähköverkon (tai Vakka-Suomen Voiman) verkkopalveluasiakas, voit siirtyä käyttämään uutta Online-palvelua
  • Mikäli sinulla on lisäksi Omavoiman sähkösopimus, näet myös sen tiedot samasta palvelusta
  • Rauman Energian kaukolämmön kulutustiedot ovat tulossa uuteen Online-palveluun, mutta kaukolämpöasiakkaiden tulee vielä toistaiseksi käyttää vanhaa OMA Raportti -palvelua

Tärkeimmät linkit:

Uudessa Online-palvelussa voit seurata tarkasti omaa kulutustasi ja löydät palvelusta myös laskuarkiston. Lisäksi palvelussa on Viestit-toiminto, jonka avulla on helppo olla yhdeydessä asiakaspalveluun.

Ajankohtaista

Touko–kesäkuun vaihde toi muutoksia Rauman Energian valokuituliiketoimintaan. Sukkela-valokuitu liittyy osaksi Lounean palvelutarjontaa tehdyn liiketoimintakaupan myötä. Sukkela on jäämässä nimenä historiaan.

Rauman Biovoima toimittaa puuperäisillä polttoaineilla tuotettua prosessihöyryä, kaukolämpöä ja sähköä UPM:n paperitehtaalle ja Rauman Energialle. Voimalaitos tuottaa lähes kaiken raumalaisten tarvitsemasta kaukolämmöstä.

Rauman Energia Sähköverkko investoi tänäkin kesänä merkittävästi sähköverkkoon, josta valtaosa on jo säävarmaa verkkoa. Myös kaukolämmön osalta tehdään investointeja, jotta toimitusvarmuus paranee ja Rauman suosituin lämmitysmuoto tulee yhä useamman saataville.

Maija Männistö tuo Raumaa positiivisesti valtakunnan kartalle. Hän on erinomainen esimerkki siitä, miten omasta mielenkiinnon kohteesta voi rakentaa itselleen uuden ammatin.

Nea Suominen tekee Rauman Energian back office -tiimissä tärkeää työtä, jolla varmistetaan esimerkiksi laskutuksen toimivuus. Lisäksi Nea tapaa ajoittain asiakkaita Kairakadun asiakaspalvelupisteellä.

Kiinnostus energia-alaa kohtaan on kasvanut vuosi vuodelta. Se antaa meille hyvät mahdollisuudet kehittää palveluja asiakkaidemme tarpeiden mukaan ja olla mahdollistamassa vihreää siirtymää.

Asiakaspalvelupiste Kairakadulla palvelee heinäkuussa vain ajanvarauksella. Puhelinasiakaspalvelu palvelee kesä-heinäkuussa arkisin kello 8-16.

Liiketoimintakauppa vahvistaa Lounean jo ennestään vahvaa asemaa valokuitumarkkinassa ja tuo kotimaisen Lounean palvelut saataville tuhansille omakoti- ja taloyhtiöasunnoille Rauman alueella.