Sukkela valokuituyhteys tulee entistäkin paremmaksi

Käynnistämme asiakaspäätelaitteita koskevan ohjelmistopäivityksen ke 11.3. klo 10 ja se aiheuttaa noin 10 minuutin katkon Sukkelaan nettiyhteyteen. Mikä parasta, Sukkelan käyttö sujuvoituu päivityksen myötä ja asiakkaan ei tarvitse tehdä mitään päivitykseen liittyen.

Mikä muuttuu? Päivitys mahdollistaa WiFi-verkon laajentimen käytön ja lisäksi päivitys sisältää parannuksia laitteen hallintanäkymiin.

Eikö sinulla vielä ole Sukkelaa valokuituyhteyttä? Tutustu tästä.

Ajankohtaista

Koronatilanteesta johtuen joudumme siirtämään valintapäivää lähemmäs kesää.

Asiakaspalvelupisteemme on toistaiseksi suljettu, mutta asiakaspalvelu toimii normaalisti sähköisissä palvelukanavissa sekä puhelimitse.

Sähkökatko tapahtui kello 1.20 maanantain ja tiistain välisenä yönä.