Kehitimme asiakaspalvelua: chat-käyttöön ja yhtenäiset aukioloajat

Rauman Energia, live chat
Live Chat -kuvake löytyy nettisivujemme oikeasta alalaidasta asiakaspalvelun aukioloaikoina eli ma-pe klo 9-16.

Rauman Energian asiakaspalvelun sujuvuuden kehittäminen on yksi tärkeistä teemoistamme. Näin ollen olemme tuoneet syksyn aikana useampia parannuksia palvelutasoon. Yksi odotetuimmista uudistuksista on chat-palvelu. Nyt asiakkailla on mahdollisuus asioida nettisivujen chat-ikkunan kautta ja saada yhteys asiakaspalvelijaan asiakaspalvelun normaaleina aukioloaikoina.

-Yhä useampi asiakas on halukas asioimaan muilla tavoin kuin soittamalla. Tähän chat on erinomainen ja nopea yhteydenottotapa, asiakaspäällikkö Laura Ämmälä iloitsee.

Samalla kun palvelut siirtyvät useampiin kanaviin, asiakaspalvelun aukioloaikoja on yhtenäistetty asioimisen helpottamiseksi. Asiakaspalvelumme on nyt auki maanantaista perjantaihin kello 9-16.

Asiakaspalvelu on auki maanantaista perjantaihin kello 9-16

Kolmas syksyn uudistuksista on takaisinsoittopalvelun laajentaminen aukioloaikojen ulkopuolelle. Asiakaspalvelijat vastaavat puheluihin, chat-yhteydenottoihin ja sähköposteihin aukioloaikojen puitteissa, mutta takaisinsoittopalveluun voi jättää viestin milloin tahansa.

-Takaisinsoittopalvelusta olemme saaneet hyvää palautetta. Jos joskus sattuu olemaan linjoilla ruuhkaa, meille voi jättää soittopyynnön, johon reagoimme välittömästi vapauduttuamme. Jos asiakaspalveluun soittaa aukioloaikojen ulkopuolella, silloinkin voi jättää viestin, johon vastaamme heti seuraavana työpäivänä.

Asiointi sujuu kätevästi myös nettisivujen yhteydenottolomakkeen kautta tai kirjautumalla OMA Online -palveluun, jossa voit tehdä uuden sähkösopimuksen, tarkastella sopimustietoja ja laskuja sekä tehdä muutoksia asiakastietoihin.

Ajankohtaista

Rauman Biovoima toimittaa puuperäisillä polttoaineilla tuotettua prosessihöyryä, kaukolämpöä ja sähköä UPM:n paperitehtaalle ja Rauman Energialle. Voimalaitos tuottaa lähes kaiken raumalaisten tarvitsemasta kaukolämmöstä.

Rauman Energia Sähköverkko investoi tänäkin kesänä merkittävästi sähköverkkoon, josta valtaosa on jo säävarmaa verkkoa. Myös kaukolämmön osalta tehdään investointeja, jotta toimitusvarmuus paranee ja Rauman suosituin lämmitysmuoto tulee yhä useamman saataville.

Maija Männistö tuo Raumaa positiivisesti valtakunnan kartalle. Hän on erinomainen esimerkki siitä, miten omasta mielenkiinnon kohteesta voi rakentaa itselleen uuden ammatin.

Nea Suominen tekee Rauman Energian back office -tiimissä tärkeää työtä, jolla varmistetaan esimerkiksi laskutuksen toimivuus. Lisäksi Nea tapaa ajoittain asiakkaita Kairakadun asiakaspalvelupisteellä.

Kiinnostus energia-alaa kohtaan on kasvanut vuosi vuodelta. Se antaa meille hyvät mahdollisuudet kehittää palveluja asiakkaidemme tarpeiden mukaan ja olla mahdollistamassa vihreää siirtymää.

Asiakaspalvelupiste Kairakadulla palvelee heinäkuussa vain ajanvarauksella. Puhelinasiakaspalvelu palvelee kesä-heinäkuussa arkisin kello 8-16.

Liiketoimintakauppa vahvistaa Lounean jo ennestään vahvaa asemaa valokuitumarkkinassa ja tuo kotimaisen Lounean palvelut saataville tuhansille omakoti- ja taloyhtiöasunnoille Rauman alueella.

Rauman Energia Sähköverkon Aittakarin puistomuuntamo sai toukokuussa aivan uuden ilmeen, kun seinät putsattiin ja niihin maalattiin Taivaan juuret -niminen seinämaalaus.