Kehitimme asiakaspalvelua: chat-käyttöön ja yhtenäiset aukioloajat
Rauman Energian asiakaspalvelun sujuvuuden kehittäminen on yksi tärkeistä teemoistamme. Näin ollen olemme tuoneet syksyn aikana useampia parannuksia palvelutasoon. Yksi odotetuimmista uudistuksista on chat-palvelu. Nyt asiakkailla on mahdollisuus asioida nettisivujen chat-ikkunan kautta ja saada yhteys asiakaspalvelijaan asiakaspalvelun normaaleina aukioloaikoina.
-Yhä useampi asiakas on halukas asioimaan muilla tavoin kuin soittamalla. Tähän chat on erinomainen ja nopea yhteydenottotapa, asiakaspäällikkö Laura Ämmälä iloitsee.
Samalla kun palvelut siirtyvät useampiin kanaviin, asiakaspalvelun aukioloaikoja on yhtenäistetty asioimisen helpottamiseksi. Asiakaspalvelumme on nyt auki maanantaista perjantaihin kello 9-16.
Asiakaspalvelu on auki maanantaista perjantaihin kello 9-16
Kolmas syksyn uudistuksista on takaisinsoittopalvelun laajentaminen aukioloaikojen ulkopuolelle. Asiakaspalvelijat vastaavat puheluihin, chat-yhteydenottoihin ja sähköposteihin aukioloaikojen puitteissa, mutta takaisinsoittopalveluun voi jättää viestin milloin tahansa.
-Takaisinsoittopalvelusta olemme saaneet hyvää palautetta. Jos joskus sattuu olemaan linjoilla ruuhkaa, meille voi jättää soittopyynnön, johon reagoimme välittömästi vapauduttuamme. Jos asiakaspalveluun soittaa aukioloaikojen ulkopuolella, silloinkin voi jättää viestin, johon vastaamme heti seuraavana työpäivänä.
Asiointi sujuu kätevästi myös nettisivujen yhteydenottolomakkeen kautta tai kirjautumalla OMA Online -palveluun, jossa voit tehdä uuden sähkösopimuksen, tarkastella sopimustietoja ja laskuja sekä tehdä muutoksia asiakastietoihin.