Asiakastietoja päivitetään - päivityksen voi hoitaa nettilomakkeella

Suomen kantaverkkoyhtiö Fingrid on aloittanut yhdessä energia-alan toimijoiden kanssa hankkeen, jonka tarkoituksena on tallentaa jokaisen sähkönkäyttöpaikan ja asiakkaan tiedot samaan järjestelmään vuoteen 2020 mennessä. Samassa yhteydessä määräykset muuttuvat niin, että sähköyhtiöiden tulee merkitä asiakasrekisteriin asiakkaidensa henkilötunnukset.

Tavoitteena on sujuvoittaa kaikkien osapuolten toimintaa. Kuluttajille keskitetyn ratkaisun edut näkyvät asiakaspalveluun liittyvissä asioissa. Hankkeesta käytetään nimitystä Datahub ja siitä voi lukea lisää esimerkiksi Fingridin sekä Työ- ja elinkeinoministeriön sivuilta: www.fingrid.fi ja www.tem.fi

Rauman Energia on ollut jälleen keväällä 2018 yhteydessä asiakkaisiin, joiden kohdalla asiakastiedoissa on havaittu puutteita. Kätevin tapa asiakastietojen päivittämiseen on nettilomakkeemme: https://raumanenergia.fi/asiakastiedot

Ajankohtaista

Toista kertaa järjestettävän valotaidetapahtuman teemana on Yhteys.

Rauman Energia Sähköverkko Oy ja Vakka-Suomen Voima Oy ottavat käyttöön tuntikohtaisen netotuksen, mikä parantaa aurinkosähkön pientuottajien saamaa hyötyä itse tuotetusta aurinkosähköstä.

Rauman Energia Sähköverkko Oy:n verkkoalueella tehdään helikopteriraivauksia syyskuun lopulla.

Lännen Omavoiman uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu Jesse Ruotsalainen. Riihimäeltä kotoisin oleva energia-alan ammattilainen aloittaa uudessa tehtävässään 6. syyskuuta.