Asiakastietoja päivitetään - päivityksen voi hoitaa nettilomakkeella

Suomen kantaverkkoyhtiö Fingrid on aloittanut yhdessä energia-alan toimijoiden kanssa hankkeen, jonka tarkoituksena on tallentaa jokaisen sähkönkäyttöpaikan ja asiakkaan tiedot samaan järjestelmään vuoteen 2020 mennessä. Samassa yhteydessä määräykset muuttuvat niin, että sähköyhtiöiden tulee merkitä asiakasrekisteriin asiakkaidensa henkilötunnukset.

Tavoitteena on sujuvoittaa kaikkien osapuolten toimintaa. Kuluttajille keskitetyn ratkaisun edut näkyvät asiakaspalveluun liittyvissä asioissa. Hankkeesta käytetään nimitystä Datahub ja siitä voi lukea lisää esimerkiksi Fingridin sekä Työ- ja elinkeinoministeriön sivuilta: www.fingrid.fi ja www.tem.fi

Rauman Energia on ollut jälleen keväällä 2018 yhteydessä asiakkaisiin, joiden kohdalla asiakastiedoissa on havaittu puutteita. Kätevin tapa asiakastietojen päivittämiseen on nettilomakkeemme: https://raumanenergia.fi/asiakastiedot

Ajankohtaista

Rauman Energian kaukolämpö tuotetaan biopolttoaineilla Rauman Biovoimassa, mutta miten se käytännössä tapahtuu? Ja voiko kaukolämpö, lähes 200 vuotta vanha keksintö vielä uudistua?

Voimajohtoprojekti valmistuu kesäkuussa. Sen aikana on saneerattu 36 kilometrin pituinen voimajohto Kalannin ja Rauman Kairakadun sähköaseman välillä.

Haemme nyt sähköverkkotiimiimme kehitysinsinööriä. Hakuaikaa on 22.5. asti.

Listasimme faktoja, miksi Suomi tarvitsee kuitua. Ja miksi Rauman Energia haluaa varmistaa, että raumalaisille on tarjolla aitoa valokuitua nykyisiin ja tuleviin tiedonsiirtotarpeisiin.