Asiakastietoja päivitetään - päivityksen voi hoitaa nettilomakkeella

Suomen kantaverkkoyhtiö Fingrid on aloittanut yhdessä energia-alan toimijoiden kanssa hankkeen, jonka tarkoituksena on tallentaa jokaisen sähkönkäyttöpaikan ja asiakkaan tiedot samaan järjestelmään vuoteen 2020 mennessä. Samassa yhteydessä määräykset muuttuvat niin, että sähköyhtiöiden tulee merkitä asiakasrekisteriin asiakkaidensa henkilötunnukset.

Tavoitteena on sujuvoittaa kaikkien osapuolten toimintaa. Kuluttajille keskitetyn ratkaisun edut näkyvät asiakaspalveluun liittyvissä asioissa. Hankkeesta käytetään nimitystä Datahub ja siitä voi lukea lisää esimerkiksi Fingridin sekä Työ- ja elinkeinoministeriön sivuilta: www.fingrid.fi ja www.tem.fi

Rauman Energia on ollut jälleen keväällä 2018 yhteydessä asiakkaisiin, joiden kohdalla asiakastiedoissa on havaittu puutteita. Kätevin tapa asiakastietojen päivittämiseen on nettilomakkeemme: https://raumanenergia.fi/asiakastiedot

Ajankohtaista

Helikopteritarkastukset suoritetaan Rauman Energia Sähköverkon ja Vakka-Suomen Voiman alueilla kahden viikon aikana alkaen maanantaina 29.8.2022.

Rauman ydinkeskustaan valmistuneessa As Oy Rauman Loistossa nautitaan kesän kuumimmilla helteillä sopivasta viileydestä. Kaupungin ensimmäinen uutta teknologiaa hyödyntävä kiinteistökohtainen jäähdytys viilentää uudiskohteen asuntoja lattialämmityksen kautta.

Eeva Kuusiston työpäivät asiakaspalveluvastaavana ovat monipuolisia. Ne sisältävät kohtaamisia niin asiakkaiden kuin työkaverien kanssa. Eevalle hyvä työyhteisö ja työkaverit ovat tärkeitä.

Haluaisimme kuulla asiakkaidemme mielipiteitä Toimii.-asiakaslehdestämme. Arvomme kaikkien vastanneiden kesken ravintolalahjakortteja.