Asiakastietoja päivitetään - päivityksen voi hoitaa nettilomakkeella

Suomen kantaverkkoyhtiö Fingrid on aloittanut yhdessä energia-alan toimijoiden kanssa hankkeen, jonka tarkoituksena on tallentaa jokaisen sähkönkäyttöpaikan ja asiakkaan tiedot samaan järjestelmään vuoteen 2020 mennessä. Samassa yhteydessä määräykset muuttuvat niin, että sähköyhtiöiden tulee merkitä asiakasrekisteriin asiakkaidensa henkilötunnukset.

Tavoitteena on sujuvoittaa kaikkien osapuolten toimintaa. Kuluttajille keskitetyn ratkaisun edut näkyvät asiakaspalveluun liittyvissä asioissa. Hankkeesta käytetään nimitystä Datahub ja siitä voi lukea lisää esimerkiksi Fingridin sekä Työ- ja elinkeinoministeriön sivuilta: www.fingrid.fi ja www.tem.fi

Rauman Energia on ollut jälleen keväällä 2018 yhteydessä asiakkaisiin, joiden kohdalla asiakastiedoissa on havaittu puutteita. Kätevin tapa asiakastietojen päivittämiseen on nettilomakkeemme: https://raumanenergia.fi/asiakastiedot

Ajankohtaista

Satavakka Oy saneeraa vuonna 1966 rakennetun 36 kilometrin pituisen voimajohdon Kalannin ja Rauman Kairakadun sähköaseman välillä.

Rauman Energia Sähköverkko on hankkinut Safegrid Oy:n kehittämän Intelligent Grid System™ -järjestelmän.

Sähkönmyyntiyhtiöiden yhdistymisellä kilpailukykyä ja kannattavuutta. Paikallisuus keskeinen osa yhtiön strategiaa.

Rauman Energia ei ole nostanut kaukolämmön tai sähkönsiirron hintoja vuosiin. Rauman Energia Sähköverkon siirtohinnat ovat vuoden 2013 tasolla ja kaukolämmön hinnat puolestaan 2015 tasolla.