Asiakastietoja päivitetään - päivityksen voi hoitaa nettilomakkeella

Suomen kantaverkkoyhtiö Fingrid on aloittanut yhdessä energia-alan toimijoiden kanssa hankkeen, jonka tarkoituksena on tallentaa jokaisen sähkönkäyttöpaikan ja asiakkaan tiedot samaan järjestelmään vuoteen 2020 mennessä. Samassa yhteydessä määräykset muuttuvat niin, että sähköyhtiöiden tulee merkitä asiakasrekisteriin asiakkaidensa henkilötunnukset.

Tavoitteena on sujuvoittaa kaikkien osapuolten toimintaa. Kuluttajille keskitetyn ratkaisun edut näkyvät asiakaspalveluun liittyvissä asioissa. Hankkeesta käytetään nimitystä Datahub ja siitä voi lukea lisää esimerkiksi Fingridin sekä Työ- ja elinkeinoministeriön sivuilta: www.fingrid.fi ja www.tem.fi

Rauman Energia on ollut jälleen keväällä 2018 yhteydessä asiakkaisiin, joiden kohdalla asiakastiedoissa on havaittu puutteita. Kätevin tapa asiakastietojen päivittämiseen on nettilomakkeemme: https://raumanenergia.fi/asiakastiedot

Ajankohtaista

Rauman Energialla Sami Nylund pääsee tarjoamaan asiakkaille nopeita tietoliikenneyhteyksiä ja nykyaikaisia energiatehokkaita ratkaisuja parempaan raumalaiseen arkeen.

Sähkönjakelu keskeytyi hetkellisesti noin 7700 asiakkaaltamme tänään kello 14:06 aikaan. Häiriön kesto oli kahden minuutin mittainen ja se jo…

Lyhytelokuva kertoo näytelmän keinoin niistä tunnelmista ja peloista, joita sähkön saapuminen Raumalle aiheutti.

Sähkönjakelussa keskeytys Raumalla Lensunkallion, Lajon ja Uotilan alueella oli keskeytys sähkönjakelussa. Maakaapelin käyttöönotossa tap…