Asiakastietoja päivitetään - päivityksen voi hoitaa nettilomakkeella

Suomen kantaverkkoyhtiö Fingrid on aloittanut yhdessä energia-alan toimijoiden kanssa hankkeen, jonka tarkoituksena on tallentaa jokaisen sähkönkäyttöpaikan ja asiakkaan tiedot samaan järjestelmään vuoteen 2020 mennessä. Samassa yhteydessä määräykset muuttuvat niin, että sähköyhtiöiden tulee merkitä asiakasrekisteriin asiakkaidensa henkilötunnukset.

Tavoitteena on sujuvoittaa kaikkien osapuolten toimintaa. Kuluttajille keskitetyn ratkaisun edut näkyvät asiakaspalveluun liittyvissä asioissa. Hankkeesta käytetään nimitystä Datahub ja siitä voi lukea lisää esimerkiksi Fingridin sekä Työ- ja elinkeinoministeriön sivuilta: www.fingrid.fi ja www.tem.fi

Rauman Energia on ollut jälleen keväällä 2018 yhteydessä asiakkaisiin, joiden kohdalla asiakastiedoissa on havaittu puutteita. Kätevin tapa asiakastietojen päivittämiseen on nettilomakkeemme: https://raumanenergia.fi/asiakastiedot

Ajankohtaista

Koronapandemian takia keväästä lähtien suljettuna ollut asiakaspalvelupisteemme Rauman Kairakadulla on jälleen avattu maanantaista 3.8. alkaen.

Rauman Energia on mukana iltatorilla torstaina 23.7. Ohjelmassa on mm. Mikko Alatalon yhteislaulutilaisuus ja Timo Taikuri Kulmakon show.

Salamaniskusta aiheutui sähkökatko Kuivassuon alueelle sunnuntaina aamupäivällä.

Rauman uudistetun Prismakeskuksen pysäköintialueelle on asennettu latauspiste kahdeksalle autolle.