Asiakastietoja päivitetään - päivityksen voi hoitaa nettilomakkeella

Suomen kantaverkkoyhtiö Fingrid on aloittanut yhdessä energia-alan toimijoiden kanssa hankkeen, jonka tarkoituksena on tallentaa jokaisen sähkönkäyttöpaikan ja asiakkaan tiedot samaan järjestelmään vuoteen 2020 mennessä. Samassa yhteydessä määräykset muuttuvat niin, että sähköyhtiöiden tulee merkitä asiakasrekisteriin asiakkaidensa henkilötunnukset.

Tavoitteena on sujuvoittaa kaikkien osapuolten toimintaa. Kuluttajille keskitetyn ratkaisun edut näkyvät asiakaspalveluun liittyvissä asioissa. Hankkeesta käytetään nimitystä Datahub ja siitä voi lukea lisää esimerkiksi Fingridin sekä Työ- ja elinkeinoministeriön sivuilta: www.fingrid.fi ja www.tem.fi

Rauman Energia on ollut jälleen keväällä 2018 yhteydessä asiakkaisiin, joiden kohdalla asiakastiedoissa on havaittu puutteita. Kätevin tapa asiakastietojen päivittämiseen on nettilomakkeemme: https://raumanenergia.fi/asiakastiedot

Ajankohtaista

Rauman Energian asiakaspalvelu palvelee nyt arkisin kello 8-20 sähköisissä kanavissa. 12.-23.7. asiakaspalvelupiste on suljettu käyntiasiakkailta.

Rauman Energia jatkaa sähköautojen latausmahdollisuuksien kehittämistä Rauman alueella.

Energiavirastolta saamamme tiedon mukaan kantaverkkoyhtiö Fingrid Oy on purkanut Fi-Nergy Voima Oy:n tasepalvelusopimuksen.

EPV Energian konserniyhtiö EPV Tuulivoima Oy on tehnyt investointipäätöksen 17 uuden tuulivoimalan rakentamisesta Närpiön Norrskogeniin.