Asiakastietoja päivitetään - päivityksen voi hoitaa nettilomakkeella

Suomen kantaverkkoyhtiö Fingrid on aloittanut yhdessä energia-alan toimijoiden kanssa hankkeen, jonka tarkoituksena on tallentaa jokaisen sähkönkäyttöpaikan ja asiakkaan tiedot samaan järjestelmään vuoteen 2020 mennessä. Samassa yhteydessä määräykset muuttuvat niin, että sähköyhtiöiden tulee merkitä asiakasrekisteriin asiakkaidensa henkilötunnukset.

Tavoitteena on sujuvoittaa kaikkien osapuolten toimintaa. Kuluttajille keskitetyn ratkaisun edut näkyvät asiakaspalveluun liittyvissä asioissa. Hankkeesta käytetään nimitystä Datahub ja siitä voi lukea lisää esimerkiksi Fingridin sekä Työ- ja elinkeinoministeriön sivuilta: www.fingrid.fi ja www.tem.fi

Rauman Energia on ollut jälleen keväällä 2018 yhteydessä asiakkaisiin, joiden kohdalla asiakastiedoissa on havaittu puutteita. Kätevin tapa asiakastietojen päivittämiseen on nettilomakkeemme: https://raumanenergia.fi/asiakastiedot

Ajankohtaista

Osa Kairakadun ja Metallitien teollisuuskiinteistöistä on ilman kaukolämpöä - korjaus on aloitettu välittömästi.

Sunnuntai-illan voimakas ukkonen aiheutti kolme keskijännitevikaa Haapasaaressa, Rokissa ja Mudaisilla.

Tallikedon latauspisteen lisäksi Raumalla voi ladata autoa Savilanpuiston pysäköintialueella, Kortelan ABC:lla ja Rauman Energian toimitalon pihassa Kairakadulla.

Rikkoutunut jakelumuuntaja aiheutti Raumalla sähkönjakeluun keskeytyksen puoli kahden aikaan tiistaina iltapäivällä.