Facebook post by Rauman Energia
Nea Suominen tekee Rauman Energian back office -tiimissä tärkeää työtä, jolla varmistetaan esimerkiksi laskutuksen toimivuus. Lisäksi Nea tapaa ajoittain asiakkaita Kairakadun asiakaspalvelupisteellä.
☕ Klo 8.00
Saavun toimistolle yleensä vähän ennen kello 8, avaan koneen ja haen aamukahvin. Päivä lähtee hyvin liikkeelle, kun silmäilee sähköpostit aamukahvia nauttien.
📅 Klo 10.00
Kalenteri muistuttaa ajanvarausasiakkaan saapumisesta. Varaamalla ajan asiakaspalveluun voi varmistaa rauhallisen asiointihetken. Heinäkuussa asiakaspalvelupiste onkin auki vain ajanvarauksella.
👤 Klo 11.45
Valmistaudun vastaanottamaan asiakaspalvelupisteeseen saapuvat asiakkaat. Asiakaspalvelupiste on tavallisesti avoinna kello 12–15. Asiakastapaamisten välissä käyn läpi tiedonvaihdon tehtävälistaa sekä viimeistelen lähteviä laskutuseriä.
Lue lisää Nean työpäivästä: https://raumanenergia.fi/ajankohtaista/kulissien-takana-paivani-asiakasneuvojana
#Toimii.