Facebook post by Rauman Energia

Nea Suominen tekee Rauman Energian back office -tiimissä tärkeää työtä, jolla varmistetaan esimerkiksi laskutuksen toimivuus. Lisäksi Nea tapaa ajoittain asiakkaita Kairakadun asiakaspalvelupisteellä. ☕ Klo 8.00 Saavun toimistolle yleensä vähän ennen kello 8, avaan koneen ja haen aamukahvin. Päivä lähtee hyvin liikkeelle, kun silmäilee sähköpostit aamukahvia nauttien. 📅 Klo 10.00 Kalenteri muistuttaa ajanvarausasiakkaan saapumisesta. Varaamalla ajan asiakaspalveluun voi varmistaa rauhallisen asiointihetken. Heinäkuussa asiakaspalvelupiste onkin auki vain ajanvarauksella. 👤 Klo 11.45 Valmistaudun vastaanottamaan asiakaspalvelupisteeseen saapuvat asiakkaat. Asiakaspalvelupiste on tavallisesti avoinna kello 12–15. Asiakastapaamisten välissä käyn läpi tiedonvaihdon tehtävälistaa sekä viimeistelen lähteviä laskutuseriä. Lue lisää Nean työpäivästä: https://raumanenergia.fi/ajankohtaista/kulissien-takana-paivani-asiakasneuvojana #Toimii.