Nopeaa palvelua: asiakaspalvelumme vastaa puheluihin 7 sekunnissa

Laura Ämmälä (vas.) ja Heli Ruutu.
Laura Ämmälä (vas.) ja Heli Ruutu.

Asiakaspalvelumme vastaa puheluihin keskimäärin seitsemässä sekunnissa. Jos joskus kuitenkin sattuu olemaan ruuhkaa linjoilla, meille voi jättää soittopyynnön, johon reagoimme välittömästi vapauduttuamme.

- Olemme saaneet paljon hyvää palautetta. Moni oikein ääneen ihmettelee, miten nopeasti soitamme takaisin, asiakaspalvelupäällikkö Laura Ämmälä iloitsee.

7 sekunnin keskiarvo on viime vuoden tilasto. Lauran mukaan näyttää siltä, että tänä vuonna päästään entistäkin parempiin lukemiin.

Kuvassa Lauran kanssa asiakasneuvoja Heli Ruutu (oik.).

Asiakaspalvelumme tavoittaa numerosta (02) 880 0 880.

Ajankohtaista

Hakuaikaa on 1.3. asti ja valituille ilmoitetaan 31.3. mennessä.

Tiistaina 5. maaliskuuta järjestetään Raumalla tilaisuus, jossa on tarjolla tietoa aurinkoenergian hyödyntämisestä pientaloissa.

Katkovahti on palvelu, joka lähettää automaattisesti tekstiviestillä tiedon asiakkaan käyttöpaikan yli viiden minuutin sähkökatkosta ja sen päättymisestä.

Käynti asiakaspalvelupisteeseen tapahtuu maanantaista 14.1. lähtien normaalisti pääovesta.