Nopeaa palvelua: asiakaspalvelumme vastaa puheluihin 7 sekunnissa

Laura Ämmälä (vas.) ja Heli Ruutu.
Laura Ämmälä (vas.) ja Heli Ruutu.

Asiakaspalvelumme vastaa puheluihin keskimäärin seitsemässä sekunnissa. Jos joskus kuitenkin sattuu olemaan ruuhkaa linjoilla, meille voi jättää soittopyynnön, johon reagoimme välittömästi vapauduttuamme.

- Olemme saaneet paljon hyvää palautetta. Moni oikein ääneen ihmettelee, miten nopeasti soitamme takaisin, asiakaspalvelupäällikkö Laura Ämmälä iloitsee.

7 sekunnin keskiarvo on viime vuoden tilasto. Lauran mukaan näyttää siltä, että tänä vuonna päästään entistäkin parempiin lukemiin.

Kuvassa Lauran kanssa asiakasneuvoja Heli Ruutu (oik.).

Asiakaspalvelumme tavoittaa numerosta (02) 880 0 880.

Ajankohtaista

Sanomalehti Länsi-Suomi uutisoi paikallisten energiayhtiöiden tarpeesta päivittää asiakasrekisterit ajan tasalle.

Rauman Energian sähköverkossa asiakkaan keskimääräinen keskeytysaika viime vuonna oli vain 12 minuuttia.

Lakarin sähköasema tulee palvelemaan koko Lakarin teollisuusalueen sähkönjakelua.