Verkkopalvelu- ja kaukolämpöasiakkaiden OMA Raportti -palvelu on avattu

Rauman Energian verkkopalvelu- ja kauko­lämpöasiakkaille on avattu uudistettu OMA Raportti -palvelu, josta voi seurata omia kulutustietoja.

Uudistuneen OMA Raportti -palvelun saa käyttöön luomalla käyttäjätunnuksen ja salasanan (vanhat tunnukset eivät enää toimi). Ensimmäisellä kerralla kirjautuminen vaatii tunnistautumisen pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella klikkaamalla kohtaa "Kirjaudu tunnistautumalla".

Aiemmin OMA Raportti toimi OMA Online -palvelun osana, mutta nyt OMA Online on käytössä vain Omavoiman sähkönmyynnin asiakkaille. Omavoiman asiakkaat voivat seurata OMA Onlinen kautta sähkönkulutustietoja sekä tehdä muuttoilmoitukset ja sopimukset, tarkastella laskuja ja sopimustietoja.

OMA Raportti on toistaiseksi käytössä vain kuluttaja-asiakkaille. Tiedotamme myöhemmin yritysasiakkaiden palvelusta.

Ajankohtaista

Touko–kesäkuun vaihde toi muutoksia Rauman Energian valokuituliiketoimintaan. Sukkela-valokuitu liittyy osaksi Lounean palvelutarjontaa tehdyn liiketoimintakaupan myötä. Sukkela on jäämässä nimenä historiaan.

Rauman Biovoima toimittaa puuperäisillä polttoaineilla tuotettua prosessihöyryä, kaukolämpöä ja sähköä UPM:n paperitehtaalle ja Rauman Energialle. Voimalaitos tuottaa lähes kaiken raumalaisten tarvitsemasta kaukolämmöstä.

Rauman Energia Sähköverkko investoi tänäkin kesänä merkittävästi sähköverkkoon, josta valtaosa on jo säävarmaa verkkoa. Myös kaukolämmön osalta tehdään investointeja, jotta toimitusvarmuus paranee ja Rauman suosituin lämmitysmuoto tulee yhä useamman saataville.

Maija Männistö tuo Raumaa positiivisesti valtakunnan kartalle. Hän on erinomainen esimerkki siitä, miten omasta mielenkiinnon kohteesta voi rakentaa itselleen uuden ammatin.

Nea Suominen tekee Rauman Energian back office -tiimissä tärkeää työtä, jolla varmistetaan esimerkiksi laskutuksen toimivuus. Lisäksi Nea tapaa ajoittain asiakkaita Kairakadun asiakaspalvelupisteellä.

Kiinnostus energia-alaa kohtaan on kasvanut vuosi vuodelta. Se antaa meille hyvät mahdollisuudet kehittää palveluja asiakkaidemme tarpeiden mukaan ja olla mahdollistamassa vihreää siirtymää.

Asiakaspalvelupiste Kairakadulla palvelee heinäkuussa vain ajanvarauksella. Puhelinasiakaspalvelu palvelee kesä-heinäkuussa arkisin kello 8-16.

Liiketoimintakauppa vahvistaa Lounean jo ennestään vahvaa asemaa valokuitumarkkinassa ja tuo kotimaisen Lounean palvelut saataville tuhansille omakoti- ja taloyhtiöasunnoille Rauman alueella.