Talvi lähestyy - muista kätevä OMA Raportti -palvelu

OMA Raportti -palvelussa on havainnollinen esitystapa, joten oman kulutuksen seuranta on helppoa ja mielenkiintoista.

Talvi lähestyy ja oman energiankäytön seuranta tulee ajankohtaiseksi monissa kodeissa. Haluamme muistuttaa kätevästä OMA Raportti -palvelusta, jonka avulla voi helposti seurata sähkön ja kaukolämmän kulutusta ilman verkkopankkitunnuksia. Palveluun pääsee tietokoneella, älypuhelimella tai tabletilla. Sisäänkirjautumiseen tarvitset asiakasnumeron ja käyttöpaikkatunnuksen, jotka löytyvät laskusta.

Energiaraporteista saat yksityiskohtaista tietoa omasta kulutuksestasi ja voit esimerkiksi helposti verrata kulutustasi edeltävän vuoden vastaavaan ajanjaksoon:

  • Havainnollinen esitystapa
  • Voit seurata kulutustasi tunneittain, päivittäin ja kuukausittain
  • Palvelussa on käyttöopas, jonka avulla voit käydä läpi kaikki toiminnot

Siirry OMA Raportti -palveluun

Ajankohtaista

Touko–kesäkuun vaihde toi muutoksia Rauman Energian valokuituliiketoimintaan. Sukkela-valokuitu liittyy osaksi Lounean palvelutarjontaa tehdyn liiketoimintakaupan myötä. Sukkela on jäämässä nimenä historiaan.

Rauman Biovoima toimittaa puuperäisillä polttoaineilla tuotettua prosessihöyryä, kaukolämpöä ja sähköä UPM:n paperitehtaalle ja Rauman Energialle. Voimalaitos tuottaa lähes kaiken raumalaisten tarvitsemasta kaukolämmöstä.

Rauman Energia Sähköverkko investoi tänäkin kesänä merkittävästi sähköverkkoon, josta valtaosa on jo säävarmaa verkkoa. Myös kaukolämmön osalta tehdään investointeja, jotta toimitusvarmuus paranee ja Rauman suosituin lämmitysmuoto tulee yhä useamman saataville.

Maija Männistö tuo Raumaa positiivisesti valtakunnan kartalle. Hän on erinomainen esimerkki siitä, miten omasta mielenkiinnon kohteesta voi rakentaa itselleen uuden ammatin.

Nea Suominen tekee Rauman Energian back office -tiimissä tärkeää työtä, jolla varmistetaan esimerkiksi laskutuksen toimivuus. Lisäksi Nea tapaa ajoittain asiakkaita Kairakadun asiakaspalvelupisteellä.

Kiinnostus energia-alaa kohtaan on kasvanut vuosi vuodelta. Se antaa meille hyvät mahdollisuudet kehittää palveluja asiakkaidemme tarpeiden mukaan ja olla mahdollistamassa vihreää siirtymää.

Asiakaspalvelupiste Kairakadulla palvelee heinäkuussa vain ajanvarauksella. Puhelinasiakaspalvelu palvelee kesä-heinäkuussa arkisin kello 8-16.

Liiketoimintakauppa vahvistaa Lounean jo ennestään vahvaa asemaa valokuitumarkkinassa ja tuo kotimaisen Lounean palvelut saataville tuhansille omakoti- ja taloyhtiöasunnoille Rauman alueella.