Rauman Energia Sähköverkko varmistaa sähkönjakelun poikkeusoloissa

Koronavirus koettelee yritysten toimintaa Suomessa ja maailmalla. Rauman Energia Sähköverkko Oy on tehnyt toimenpiteitä varmistaakseen sähkönjakelun näinä poikkeuksellisina aikoina.

- Sähköverkon toiminnan kannalta teemme sitä mitä normaalioloissakin eli varmistamme kaikin tavoin sähkönjakelun jatkuvuuden. Olemme ohjeistaneet henkilökuntaa ja noudatamme varautumisessamme viranomaisten ohjeita. Tärkein tehtävämme on varmistaa, että arki Raumalla toimii sähköverkon osalta niin kuin normaalioloissakin, Rauman Energia Sähköverkko Oy:n verkkojohtaja Marko Silokoski painottaa.

Rauman Energian asiakaspalvelupiste (Kairakatu 4) on toistaiseksi suljettu koronaviruksen leviämisen estämiseksi, mutta asiakaspalvelu toimii normaalisti sähköisissä palvelukanavissa sekä puhelimitse.

  • Asiakaspalvelu arkisin kello 9-16, p. (02) 880 0 880
  • Vikailmoitukset 24 h, p. 020 6066 133
  • Reaaliaikainen Häiriöinfo-karttapalvelu: keskeytyskartta.raumanenergia.fi

Rauman Energian nettisivuilta löytyvä Live Chat on auki asiakaspalvelun aukioloaikojen mukaisesti.

Ajankohtaista

Touko–kesäkuun vaihde toi muutoksia Rauman Energian valokuituliiketoimintaan. Sukkela-valokuitu liittyy osaksi Lounean palvelutarjontaa tehdyn liiketoimintakaupan myötä. Sukkela on jäämässä nimenä historiaan.

Rauman Biovoima toimittaa puuperäisillä polttoaineilla tuotettua prosessihöyryä, kaukolämpöä ja sähköä UPM:n paperitehtaalle ja Rauman Energialle. Voimalaitos tuottaa lähes kaiken raumalaisten tarvitsemasta kaukolämmöstä.

Rauman Energia Sähköverkko investoi tänäkin kesänä merkittävästi sähköverkkoon, josta valtaosa on jo säävarmaa verkkoa. Myös kaukolämmön osalta tehdään investointeja, jotta toimitusvarmuus paranee ja Rauman suosituin lämmitysmuoto tulee yhä useamman saataville.

Maija Männistö tuo Raumaa positiivisesti valtakunnan kartalle. Hän on erinomainen esimerkki siitä, miten omasta mielenkiinnon kohteesta voi rakentaa itselleen uuden ammatin.

Nea Suominen tekee Rauman Energian back office -tiimissä tärkeää työtä, jolla varmistetaan esimerkiksi laskutuksen toimivuus. Lisäksi Nea tapaa ajoittain asiakkaita Kairakadun asiakaspalvelupisteellä.

Kiinnostus energia-alaa kohtaan on kasvanut vuosi vuodelta. Se antaa meille hyvät mahdollisuudet kehittää palveluja asiakkaidemme tarpeiden mukaan ja olla mahdollistamassa vihreää siirtymää.

Asiakaspalvelupiste Kairakadulla palvelee heinäkuussa vain ajanvarauksella. Puhelinasiakaspalvelu palvelee kesä-heinäkuussa arkisin kello 8-16.

Liiketoimintakauppa vahvistaa Lounean jo ennestään vahvaa asemaa valokuitumarkkinassa ja tuo kotimaisen Lounean palvelut saataville tuhansille omakoti- ja taloyhtiöasunnoille Rauman alueella.