Paikallisten energiayhtiöiden puhelinnumeroihin muutoksia

Rauman Energia -konsernin ja VSV-konsernin asiakaspalvelun ja vikapalvelun puhelinnumeroihin tulee muutoksia 5. kesäkuuta alkaen. Aiemmin käytössä ollut yhteinen 02 880 0 880 jää Omavoiman asiakaspalvelunumeroksi ja samassa yhteydessä Rauman Energia -konserni ja VSV-konserni saavat omat uudet numeronsa.

Rauman Energian ja Rauman Energia Sähköverkon asiakaspalvelun uusi numero on 02 8377 8778. VSV-konsernin asiakaspalvelunumero muuttuu muotoon 02 850 6060.

Molempien yhtiöiden vanha vikapalvelunumero poistuu käytöstä ja tilalle tulevat uudet numerot, jotka palvelevat entiseen tapaan ympäri vuorokauden. Rauman Energian vikapalvelun tavoittaa jatkossa numerosta 02 8377 8700. Vakka-Suomen Voiman sähköverkon uusi vikapalvelunumero on 02 850 6070 ja VSV-Energian kaukolämmön vikapalvelun tavoittaa numerosta 0440-826 824.

Omavoiman, Rauman Energia -konsernin ja VSV-konsernin asiakaspalvelu on jatkossakin puhelimitse tavoitettavissa arkisin kello 8-20. Muutoksella pyritään parantamaan asiakaspalvelun tavoitettavuutta mahdollisissa ruuhkatilanteissa.

Ajankohtaista

Touko–kesäkuun vaihde toi muutoksia Rauman Energian valokuituliiketoimintaan. Sukkela-valokuitu liittyy osaksi Lounean palvelutarjontaa tehdyn liiketoimintakaupan myötä. Sukkela on jäämässä nimenä historiaan.

Rauman Biovoima toimittaa puuperäisillä polttoaineilla tuotettua prosessihöyryä, kaukolämpöä ja sähköä UPM:n paperitehtaalle ja Rauman Energialle. Voimalaitos tuottaa lähes kaiken raumalaisten tarvitsemasta kaukolämmöstä.

Rauman Energia Sähköverkko investoi tänäkin kesänä merkittävästi sähköverkkoon, josta valtaosa on jo säävarmaa verkkoa. Myös kaukolämmön osalta tehdään investointeja, jotta toimitusvarmuus paranee ja Rauman suosituin lämmitysmuoto tulee yhä useamman saataville.

Maija Männistö tuo Raumaa positiivisesti valtakunnan kartalle. Hän on erinomainen esimerkki siitä, miten omasta mielenkiinnon kohteesta voi rakentaa itselleen uuden ammatin.

Nea Suominen tekee Rauman Energian back office -tiimissä tärkeää työtä, jolla varmistetaan esimerkiksi laskutuksen toimivuus. Lisäksi Nea tapaa ajoittain asiakkaita Kairakadun asiakaspalvelupisteellä.

Kiinnostus energia-alaa kohtaan on kasvanut vuosi vuodelta. Se antaa meille hyvät mahdollisuudet kehittää palveluja asiakkaidemme tarpeiden mukaan ja olla mahdollistamassa vihreää siirtymää.

Asiakaspalvelupiste Kairakadulla palvelee heinäkuussa vain ajanvarauksella. Puhelinasiakaspalvelu palvelee kesä-heinäkuussa arkisin kello 8-16.

Liiketoimintakauppa vahvistaa Lounean jo ennestään vahvaa asemaa valokuitumarkkinassa ja tuo kotimaisen Lounean palvelut saataville tuhansille omakoti- ja taloyhtiöasunnoille Rauman alueella.