Katkovahdin aktivointiviesti lähtee 22 000 asiakkaalle

Rauman Energia Sähköverkko Oy ja Vakka-Suomen Voima Oy parantavat sähkön toimitushäiriöiden viestintää kannustamalla asiakkaitaan aktivoimaan maksuttoman Katkovahti-palvelun, joka lähettää automaattisesti tekstiviestillä tiedon asiakkaan käyttöpaikan yli viiden minuutin sähkökatkosta ja sen päättymisestä. Samalla asiakas saa tiedon, että häiriö on jo energiayhtiön selvityksessä. Näin vältytään turhilta soitoilta vikapalveluun.

Rauman Energian Sähköverkko Oy ja Vakka-Suomen Voima Oy lähettävät marras-joulukuun aikana Katkovahdin aktivointiviestin kaikille verkkoalueidensa asiakkaille, joilla palvelu ei vielä ole käytössä ja joiden matkapuhelinnumero on energiayhtiön asiakastietojärjestelmässä. Tekstiviesti lähtee noin 22 000 asiakkaalle. Palvelun käyttö ja aktivointiviestiin vastaaminen on maksutonta.

Katkovahdin voi aktivoida käyttöön jo ennen tekstiviestin saapumista. Palvelun voi aktivoida myös ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun: (02) 880 0 880.

Ohjeet aktivointiin ja lisätietoa palvelusta: www.raumanenergia.fi/sahkoverkko/katkovahti

Ajankohtaista

Touko–kesäkuun vaihde toi muutoksia Rauman Energian valokuituliiketoimintaan. Sukkela-valokuitu liittyy osaksi Lounean palvelutarjontaa tehdyn liiketoimintakaupan myötä. Sukkela on jäämässä nimenä historiaan.

Rauman Biovoima toimittaa puuperäisillä polttoaineilla tuotettua prosessihöyryä, kaukolämpöä ja sähköä UPM:n paperitehtaalle ja Rauman Energialle. Voimalaitos tuottaa lähes kaiken raumalaisten tarvitsemasta kaukolämmöstä.

Rauman Energia Sähköverkko investoi tänäkin kesänä merkittävästi sähköverkkoon, josta valtaosa on jo säävarmaa verkkoa. Myös kaukolämmön osalta tehdään investointeja, jotta toimitusvarmuus paranee ja Rauman suosituin lämmitysmuoto tulee yhä useamman saataville.

Maija Männistö tuo Raumaa positiivisesti valtakunnan kartalle. Hän on erinomainen esimerkki siitä, miten omasta mielenkiinnon kohteesta voi rakentaa itselleen uuden ammatin.

Nea Suominen tekee Rauman Energian back office -tiimissä tärkeää työtä, jolla varmistetaan esimerkiksi laskutuksen toimivuus. Lisäksi Nea tapaa ajoittain asiakkaita Kairakadun asiakaspalvelupisteellä.

Kiinnostus energia-alaa kohtaan on kasvanut vuosi vuodelta. Se antaa meille hyvät mahdollisuudet kehittää palveluja asiakkaidemme tarpeiden mukaan ja olla mahdollistamassa vihreää siirtymää.

Asiakaspalvelupiste Kairakadulla palvelee heinäkuussa vain ajanvarauksella. Puhelinasiakaspalvelu palvelee kesä-heinäkuussa arkisin kello 8-16.

Liiketoimintakauppa vahvistaa Lounean jo ennestään vahvaa asemaa valokuitumarkkinassa ja tuo kotimaisen Lounean palvelut saataville tuhansille omakoti- ja taloyhtiöasunnoille Rauman alueella.