Katkovahdin aktivointiviesti lähtee 22 000 asiakkaalle

Rauman Energia Sähköverkko Oy ja Vakka-Suomen Voima Oy parantavat sähkön toimitushäiriöiden viestintää kannustamalla asiakkaitaan aktivoimaan maksuttoman Katkovahti-palvelun, joka lähettää automaattisesti tekstiviestillä tiedon asiakkaan käyttöpaikan yli viiden minuutin sähkökatkosta ja sen päättymisestä. Samalla asiakas saa tiedon, että häiriö on jo energiayhtiön selvityksessä. Näin vältytään turhilta soitoilta vikapalveluun.

Rauman Energian Sähköverkko Oy ja Vakka-Suomen Voima Oy lähettävät marras-joulukuun aikana Katkovahdin aktivointiviestin kaikille verkkoalueidensa asiakkaille, joilla palvelu ei vielä ole käytössä ja joiden matkapuhelinnumero on energiayhtiön asiakastietojärjestelmässä. Tekstiviesti lähtee noin 22 000 asiakkaalle. Palvelun käyttö ja aktivointiviestiin vastaaminen on maksutonta.

Katkovahdin voi aktivoida käyttöön jo ennen tekstiviestin saapumista. Palvelun voi aktivoida myös ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun: (02) 880 0 880.

Ohjeet aktivointiin ja lisätietoa palvelusta: www.raumanenergia.fi/sahkoverkko/katkovahti

Ajankohtaista

OMA Raportti -palvelun saa helposti käyttöön luomalla uuden käyttäjätunnuksen ja salasanan.

Jatkossa verkkopalvelumaksujen (perusmaksu, sähkönsiirto, sähkövero) ja sähköliittymien laskut maksetaan suoraan Rauman Energia Sähköverkko Oy:n tilille.

"Meillä on merkittävä rooli hyvän raumalaisen arjen takaajana. On tärkeää, että voimme ylpeinä kertoa tekemästämme työstä sen eteen", verkkojohtaja Marko Silokoski linjaa

Energiateollisuus ry:n teettämän tutkimuksen mukaan energiayhtiöiden asiakastyytyväisyys on pysynyt korkealla vuonna 2021. Kaukolämmön osalta tyytyväisimpiä oltiin Rauman Energiaan. Myös Lännen Omavoima sai erinomaisen tuloksen.